2012年6月6日 星期三

朱古力蛋糕 chocolate cake

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 6月 06, 2012

呢個蛋糕味道好好

其實都只係張唔同既野擺埋一齊....

不過最失敗係淋面既朱古力...........我係蛋糕用品舖買左現成既....

佢室温都會凝固..........我淋左上面就攞落雪櫃...第2日睇

就知籟野.......硬得濟.....suppose 個面係軟滑朱古力醬黎架MA.............

唉~下次都係自己整個淋面LA........

雖然係咁, 整體都仲好OK 既~






底層係chocolate Sponge cake (好搞笑, 整個時唔記得整緊朱古力味....到西左少少粉先記起....即刻加D可可粉落去....所以D份量唔多岩...但出黎效果都OK wahah)

之後係朱古力慕士 + 榛子脆脆 (呢個我買現成, 原食譜自己整, 有機會我都會試下kaka)
再一層朱古力慕士, 最後係淋面朱古力~

老公話個蛋糕好好味

囡囡咳緊無得食

我都覺得唔錯 (其實朱古力都好難唔好味...hahaha)





食譜


食譜 (六吋圓型):

朱古力海綿蛋糕一片,
修成五吋半圓形

海綿蛋糕6”一個做法可切開分出兩片


材料
:
2


50G
低粉
45G (我諗轉用10G 可可粉), 就可變chocolate cake)
菜油
15G
做法
:
1)
蛋加糖打起至CREAM


2)
加入已篩過三之的低粉入
(1)
3)
加入菜油拌勻


4)
放入己預熱180度的焗爐15分鐘


5)
倒扣待用




榛子朱古力脆脆

脆脆 40g

榛子醬 25g

朱古力 25g

1. 朱古力坐溶, 加入榛子醬, 放涼後加入脆脆.

2. 在一個比慕絲圈略細的圓模(我用五吋半的)內舖保鮮紙, 放入脆脆, 入雪柜雪實.

朱古力慕絲

牛奶 90g

蛋黃 一隻半

22g

朱古力(58%) 120g

淡忌廉 150g

魚膠片 4g

1. 蛋黃和糖拌勻, 加已煮滾牛奶攪勻. 再加入已浸軟魚膠片.

2. 分幾次慢慢將(1)加入己溶朱古力, 待涼後加入已打發至七成的淡忌廉.

朱古力淋面

35g

淡忌廉 27g

62g

可可粉 22g

魚膠片 3g

1. 水加糖煮滾, 加入己浸軟魚膠片, 加入淡忌廉和可可粉攪勻, 熄火, 過篩, 待涼至33度便可淋上蛋糕面.

蛋糕組合:

先放入海綿蛋糕, 倒入一層薄的朱古力慕絲, 加入己雪實的脆脆, 再倒入餘下的慕絲, 入冰箱雪至凝固. 最後淋上朱古力淋面, 再雪至凝固便成.

:

1. 朱古力慕絲我覺得太甜, 可減糖份量. (囝囝和老公都話ok, 視個人口味)

2. 朱古力和榛子醬一定要放涼才可加入脆脆, 否則脆脆會變淋.





2 意見:

Kelly大小姐 提到...

很厲害!手功一流!

Mafalda 提到...

呢個無咩難度...因為我好多都買現成....wahahahha

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez