2012年6月6日 星期三

在家中玩樂

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 6月 06, 2012

6月2 號
老公D有野做, 出左去成日

(之前買既花...都開得幾好..)


朝早去完飲茶買餸, 佢就出左去LA, 夜晚先返

家姐黎左我屋企同囡囡玩

玩左一陣, 呀囡好似有D眼瞓

咁我就同佢入房LA, 家姐又話想瞓

囡囡叫佢一齊瞓, 好搞笑

但囡囡瞓左一陣, 正當我同家姐係出面食緊個朱古力蛋糕時

囡囡又爆喊LA....

跟住瞓返....但好快又起身......結果瞓唔返...

到家姐眼瞓, 我叫佢去瞓下LA

咁呀囡唔瞓, 我就要煮飯佢食....

佢肯自己玩, 要跟住我....仲叫我抱住佢煮飯................=.=

我唯有用食物令佢坐定定.....開左個yorgut 俾佢坐係high chair 到食...

我先可以去煮飯...

佢食食下唔用Spoon.......用手指..............so dirty...................=.=

不過我都要快手煮好飯先得閒理佢

煮左豆角3文魚同蕃茄豆腐肉碎湯

今日囡囡好食得WOR, 食左碗湯仲食晒D飯! 好勁, 仲要2様都自己食/飲.... 我只係最後餵少少, 算係咁LA!






之後同佢玩下, 佢又笑得好開心

見到佢開心我都好開心呀

之後家姐醒左, 同Leanne 玩左陣.....6點左右就走左...

我同Leanne 就落樓下玩bubbles




 
呀囡跑來跑去, 好開心

之後返上去沖涼.....

同食飯時間老公先返黎~

我同囡囡都食飽LU

之後我又陪囡囡瞓覺

咁就過左1 日

雖然無去街, 但咁様同囡囡係屋企玩, 都好開心呀~~~ so sweet ~~


0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez