2012年6月22日 星期五

"COco" - 囡囡語錄

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 6月 22, 2012

某日....老公係屋企同囡囡玩扮打電話遊戲

老公同佢講左一輪無聊野...
然後問囡囡 「你叫咩名?」
囡囡:「COco」
老公: 「你叫咩名wor」
囡囡:「我叫COco ar」

wahahahha我同老公都爆笑

咩COco ar?!!!!

我問佢, 邊個叫你做COco 呀, 你都叫Leanne wor
佢話:媽咪LOR

又亂up 野LA~
hahahaahaha



(一早就玩Wii...................其實佢都唔識玩hahaha )



佢有時真係好搞笑....成日無LALA爆1,2句搞笑說話...同時又驚訝佢識講咁多說話..









古靈精怪~~~B



老公呀嫂話, 佢個日帶佢出街同人飲茶
有個Aunty話請囡囡食糖
叫佢係萬寧自己揀
囡囡話: NONO, 唔可以食糖, 會咳咳
aunty 話咁食餅LA
囡囡話:NONO, 唔可以架, 媽咪會嬲嬲

hahahaha
估唔到佢有聽我講野
因為老爺成日俾糖呀囡食
老爺就老公叫佢唔好俾呀囡食糖 (但都係唔聽架LA)

咁我就同呀囡講, 叫佢人地俾都唔好食

又估唔到佢會聽
(但應該因為個aunty 佢唔熟ja, 熟人俾咩都食架LA!)


囡囡, i love u so much
雖然你唔鐘意錫我地同唔鐘意講i love u
但我地好鐘意錫你架wahahahah

love u

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez