2012年6月18日 星期一

「我瞓唔著」

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 6月 18, 2012

好搞笑......

星期五....陪呀囡入房瞓....都10點左右先入房...

同佢傾偈...唱歌....講下故事....玩左一大輪....

叫佢瞓覺LA...........

其實我都差唔多瞓著架LA...........

點知佢竟然話:「媽媽,我瞓唔著呀」

我覺得好驚訝啊!! 第一次聽佢話瞓唔著......ja...

我一直覺得鐘意瞓同瞓得多既人會好D

佢地無咁多野諗....無咁多煩惱, 亦少D情緒問題...

不過咁,,,,可能因為佢個日瞓到夜晚7點半先起身...(奶奶話既...但我唔知佢由幾點開始瞓...)


Photo: 陪左你大半個鐘,我都瞓著,你先話:「我瞓唔著」!!!>_<


瞓唔著...又繼續玩...

攞左佢daddy D車仔玩...


結果個晚佢差唔多12點先瞓LOR! crazy!!~

仲有..............第2日又係6點幾起身!!!!!!!


0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez