2012年6月1日 星期五

長隆第一天 - 酒店+ 大馬戲

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 6月 01, 2012

岩岩個weekend
去左長隆渡假區玩~

今次同埋表姐 and 佢朋友一家人
3家人去
6個大人4個小朋友
total 10個人

我地係中旅買package, 酒店加大馬戲+動物園, 包埋來回車飛, ard $27xx
都唔平架~

第1日朝早8點50 分上車
去深圳灣過關再轉車
再轉個架車都幾舊

之後ard 12點到長隆酒店
2點先可以check in , 但有1間房攞得, 咁放低行李後, 我地就去食野LA~

不得不提......之後3 餐...都係酒店既彩蝶谷食!!!! 真係悶到癲.....................
同埋又貴又唔多好味...
但帶住小朋友, 又唔走得去邊....無得揀.........=.=




左上角個張, 朋友話Leanne 似5歲.................OMG....
佢連2歲半都未有呀...wahhaha 2 歲5個月ja ...hahahah



酒店房好正
又大
有浴缸同企缸






食完野我地就同囡囡去游水

其他人就去歡樂世界玩~

聽表姐講, 都好多野玩AR

以前去過, 我都知有好多野岩小朋友玩
不過又想游水多D
同埋唔想玩得咁攰...
都係swim LA~

我都游得好開心呀

宜家真係好少游水
游水係好relax 同開心的~~~

如果我樓下有泳池就好LA!!!!
一定晚晚去游LOR!!!! XD

之後返上房休息一陣

夜晚去睇大馬戲

我地6點幾就去左

食少少野
佢其實有D位係for 酒店客人坐, 會近D, 但就先到先得

表姐佢地好晏先黎

Full 晒LU
我地入場時都坐左好多人

我地坐到好高....不過都唔緊要LA

太近我驚D小朋友驚呀hahaha

囡囡睇左3分1
就瞓左LA.................

之後D動物表演佢都睇唔到ARRRRRRRRRRRRR

睇完我地先再食野

食完返酒店...........已經11點LA
本來仲諗住可以早D瞓..........................又係咁夜~~~

唯有早D瞓覺
繼續聽日既行程.....




1 意見:

AA 提到...

請問酒店內泳池, 係咪新開果個水會館呀? 駛唔駛再比錢入場GA? THX~
[版主回覆06/07/2012 11:46:06]室外唔洗錢
新0個個係室內, 要另收RMB 150 一個人!
太貴我地無去

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez