2012年6月18日 星期一

父親節......

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 6月 18, 2012

其實..
好想講...
我的家人好怪...

大家都唔多講野, 唔多FRD 的

近日睇左篇報導

講一個家庭有病, 病徵多數出係仔女身上

有個家庭, 一對仔女, 病徵出現了大女身上, 細路無事

情況就好似, 有D人免疫力比較低, 所以比較易受感染..

我係到諗~可能家姐都係因為咁, 所以佢出事, 我地無....


好LA,,,,講返父親節...

尋日一早約左一齊食飯......大家講左去屏山傳統盆菜.....9砵餐



(D餸都OK, $1450 貴左D, 但夠14個人食LOR!!! 我地8個人only, 打包左5大盒走)

6點左右去到.....叫呀姐上菜......大家就食食食.....各自傾談....都無人講句父親節快樂...,,,食完就散....仲要俾錢時

講好大家夾錢......細妹又耍賴, 借D意又話無襟錢, 又話自己係學生無錢, 跟住又話得張澳弊...........
我真係唔明, 點解佢會做得出呢D行為
作為呀父母, 見到個女俾錢都推3推4
會覺得點呢?!

下下都要俾錢個刻先黎耍賴, 真係好CHEAP既行為

連細佬都已經唔會咁做LA

真係每次都要搞到咁核突...

食完我覺得完全違背左食飯原意,,,,
咁様食, 仲差過係屋企食....


我想搞好D家庭個結構

家庭之間人與人既關係本身唔好...家姐個病都會有影響

我覺得要父母開心, 家姐先可以少D壓力..

努力..



0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez