2012年6月18日 星期一

華嫂冰室

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 6月 18, 2012

上星期6同岩岩個星期6
都去左華嫂冰室食早餐

其實知道呢間野好耐
但又一直都無去
因為唔多知佢exactly既位置

但又成日見到fb d人話去食

openrice d人又講到幾好食

終是去試下

Photo: 食早餐!


上星期6同埋老公個朋友去




去到要等位
我地又行開左傾偈玩....

原來佢叫左我地no, 我地都聽唔到......到等左好耐,走去問下先知叫左....

如果唔係都唔係等好耐ja

(岩岩個星期6因為早去, 8點幾就到, 所以都唔洗等位)


我食左豬潤牛肉米線, 幾好味wor
招牌菠蘿包, ok wor~
碎蛋3文治, 呢個ok, 但好普通


前日就試埋豬扒蕃茄烏冬, 都唔錯, 用新鮮蕃茄整既湯底, so healthy

仲有呢個招牌朱仔包


咸牛肉芝士蛋豬仔包...OK LA~

我都係覺得豬潤牛肉米線最正

下次試下芫茜湯底先~


華嫂冰室
元朗屏山坑尾村

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez