2013年3月26日 星期二

又去市鎮公園

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 3月 26, 2013

3月17日

weekend 帶Leanne 去公園玩, 都幾乎係指定動作

通常我地都係去0個2個公園..........2 個都係有千秋
當中我比較鐘意去市鎮公園玩.....雖然位置無咁方便.......但個到除左遊樂場.....仲有好多其他地方可以行下...個到一個大既草地斜坡....假日好多人(主要係外籍人仕)係到野餐~草地影相都好靚架~
綠悠悠~

今日仲有Leanne 既堂家姐堂哥一齊去玩TIM~
3個人, 玩咩都開心D 呀








玩左一陣佢堂家姐已經面紅紅同出晒汗...之後我地仲行左上百鳥塔...........Leanne 都好叻...自己行晒...因為我話如果佢唔洗抱就落去買野俾佢飲~
Leanne 係為食貓緊係好LA~~
不過落到黎先知小食亭無開hahahhahaha

但後來見到有得禁機買野飲....就買左D野飲俾小朋友....LEanne 想食芬達...我緊係唔俾LA

佢就開始扭計同喊

(其實主要因為佢眼瞓....)

之後仲因為跑斜路跌親Tim,,,,,,



個草地都好靚~



喊得好可憐~~~ ~.~

其實都盡量唔俾佢飲凍野同食糖
因為始終未好得返晒...

真係好怕佢又病過....

飲完野就走LU...

一上車Leanne 就瞓著覺LU

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez