2013年3月13日 星期三

2父女遊迪士尼...

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 3月 13, 2013

3月10日

今日老公約左佢朋友一家人一齊去迪士尼玩

但我一早約左其他人今日有野做..所以...今日係老公第一次自己帶佢

嚴格黎講都唔算佢自己既..話晒有佢朋友....雖然都幫唔到幾多HAHAHAA


後尾聽老公講....當日好好天....但就非常多人!!! 咩都要排個幾鐘....所以佢地只係玩左轉轉杯..同睇左3D ja
佢地12點左右到....攞fast pass 都要到6點幾7點...



今日有諾諾一齊玩...不過Leanne 唔多鐘意同佢玩...可能都係嫌佢細個...小朋友都係鐘意同大個自己既小朋友玩..







佢地6點左右就走LU~
老公話佢幫Leanne 沖完涼...佢就好眼瞓.....但又唔肯瞓要揾我...跟住就大喊...
喊喊下就瞓左..

我都想早D返黎架...都估唔到搞左成日....我都9點半先返到屋企呢..

見到老公同佢影既相...
我都想同佢地再去AR~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez