2013年2月15日 星期五

病......

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 2月 15, 2013

2月7日

其實尋日呀囡去左睇醫生....醫生話佢中耳炎....開左抗生素俾佢食, 要食足一星期

頭2 日佢都發高燒....燒到成40度....醫生俾左D塞patpat 藥, 燒過39.5 就要用...

4粒藥都用左3粒...

真係睇到佢都辛苦

加上佢之前感冒未清, 又有幾聲咳

so poor 呢....

之後今日....我都病埋.....本來起身都覺得唔多舒服....結果返到公司頂唔順....頭暈又發冷發熱...

落左樓下睇醫生...睇完就sick leave 返屋企
返到屋企竟然發燒....!!!! 都唔知幾耐無發過燒LU

發冷發熱下就瞓左一個下午...


好彩新年前我都好返好多.....但呀囡就仲有咳...
之後初二老公都開始唔多舒服...
初三佢都發燒...
又病埋

開始體會到, 咩叫一個人病...就全家病既情況..

新既一年, 真係要身體健康!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我都要好好幫呀囡調理下..


btw....呀囡咳緊...又病緊....某日....大伯佢地帶左呀囡出去行花市...之後仲帶佢去mcdonald!!!
個日我放工返黎見呀囡咳多左, 問佢今日食咩黎
呀囡話食左薯條

我真係好嬲.....明知佢病仲俾佢食薯條.....之前已經成日都係咁, 俾零食, 糖, 朱古力佢食
次次都話呀囡要食佢地都無辦法
that's why 佢一直咳又多痰都唔好!

我同奶奶講, 你地有無搞錯, 佢咳到死仲俾薯條佢食
奶奶話: 我都叫佢唔好食架LA, 佢又要食, 食左幾條ja
我 : 佢係細路就話唔識野ja, 你地大人黎架, 可以唔俾佢食. 你明知佢咳就唔應該帶佢去mcdonald 仲俾佢食薯條!

我知道我咁講奶奶唔開心
但我都要講, 真係嬲......其實唔關佢事, 係大伯問題.....仲有佢老婆, 都係一個好煩既人

奶奶之後仲同我講唔關伯娘時, 佢無份去mcdonald (因為佢地全家都知我唔鐘意伯娘)

之後奶奶仲話: 係, 我有錯..做錯左..

唉..........見到呀囡咳極唔斷尾我都真係好無奈...

佢每次好少少, 佢地班老人家就乜都俾佢食, 煎炸野凍野甜野乜都俾

我同老公講同口水乾都係咁

但唔係自己湊, 我又可以講D咩?!

"唔能夠自己湊"<----:呢個都係其中一個我唔想生多個既原因

一個已經夠激心!!!

希望大家都快D好返. 一定要身體健康

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez