2013年2月21日 星期四

情人節

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 2月 21, 2013

wahahhaa 過晒先寫返....情人節..
呢日我仲放緊假
老公就返工

無特別慶祝呀

夜晚煮飯食ja

我就係godiva 買左盒朱古力俾老公
不過佢話麻麻地

lindor 好味D WOR~

個朝早我就同小情人囡囡過~
一早同佢去公園玩....再去食lunch
之後去百佳買餸...

我最鐘意渣車車佢周圍去
反而老公坐隔離我會有D緊張....因為佢以前成日意見多多...好煩......同佢一齊渣車有壓力!!
(不過宜家好D....我都無以前咁緊張...)






同呀囡係公園玩完....行去食lunch (都係附近..)....佢竟然lur 要坐車...唔肯行.....
所以同佢返架車同攞BB車推佢去....(我肯俾佢坐.....因為總好過佢lur 我抱...肯坐車算係咁..其實佢係好眼瞓...不過坐車又瞓唔著WOR)


夜晚煮左蘿蔔炆牛肋條....瑤柱豆苗...同埋無花果雪梨湯
因為老公返到黎都好夜, 所以本來諗住同呀囡食左先
但佢竟然唔肯同我食....話要落樓下食LOR....因為有堂哥堂姐係到....
唉~~~`真係女生外向.....我之前同左佢講今晚一齊食, 佢都答我好...到真係食時又係走左去....

第時係咪都會咁架?!!!!!!!!!!!


佢唔食..我都唔食住LA........等埋老公返黎先食....


開開心心又一日~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez