2013年2月15日 星期五

新年快樂!

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 2月 15, 2013

話咁快又一年LA!!!!

上年新年都好似過左無耐....咁快又過年~

同以往一様

初一都係去嫲嫲屋企團拜

今年陪呀嫲嫲打下麻雀, 仲食埋晚飯先走tim~~ 一班親戚聚下都好開心~

初二就返媽咪屋企食開年飯
食完飯又坐多陣.....老公就開始唔舒服...我地都返屋企LU

初三老公發燒....佢睇完醫生就返屋企
我就同呀囡同埋D親戚, 去左大棠郊野公園燒野食

都真係好耐無去過郊野公園燒野食.....係別有一番風味既.....


不過呢日呀囡其實都唔太舒服...所以佢都無咩點玩.....坐多D...辛苦佢LA...


祈祈表姐~佢就好活潑LA.....周圍走周圍玩...



欣欣表妹



自己攞住燒....不過for 影相JA~haha




玩bubbles 時先開心D







本來係諗住燒完野食再行山....不過燒完都差唔多4點...Leanne 又唔舒服又攰....我地就無join 行山LA..
返黎個程車....Leanne 因為我渣車唔係坐佢隔離狂喊...(去程已經係咁)
返黎呢程車...都無十分鐘....佢就已經邊喊邊瞓著...

之後瞓左足足3個幾鐘先醒.....仲要唔係幾想醒....係我叫醒佢沖涼佢先起身ja....~

不過今日都好開心既~~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez