2013年2月4日 星期一

見家長...剪頭髮...錦田鄉村俱樂部

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 2月 04, 2013
 

2月2 日
今日係Leanne 學校家長日
約左9點3

早餐都未食就見左家長先

老師話Leanne 有進步, 尤其分享呢方面
(因為之前佢好唔鐘意同人分享...試過帶返學校既野食, 老師分左俾其他小朋友食, 佢唔開心左好耐, 學都唔想返..)
其他方面都唔錯, 尤其社交....老師話佢同其他幾個女同學好frds.....成日一齊有講有笑...
知佢返學返得開心,我都好開心

之後我地就去食早餐...然後Leanne 同老公都要剪頭髮..

Leanne 剪完, 老公未得..咁我就同佢去公園玩住等老公






老公都剪完...我地就出發去錦田鄉村俱樂部

主要想去摘士多啤梨~

其實錦田鄉村俱樂部都算近我地住既地方, 但反而到今日先第一次去ja~

地方都算大....有草地, 有動物, 有地方BBQ
又有得摘士多啤梨....
天氣好, 去草地走走玩玩, 都唔錯

當日亦有小學旅行同一些旅行團呢, 非常多人

 
之後玩呢架....但.....玩玩下, 其他小朋友夠鐘....得返佢一個...佢就唔肯玩LA
呢個係$30 / 10 mins...

落車推都唔肯坐/...




好彩個到呀姐好人....見佢唔玩呢個, 就送我地玩多次動物車
咁我地又玩左一圈..
之後就摘士多啤梨LA~
有2種...korea $90 lb, France $60 LB

我地揀左korea

一開始, 我諗住俾Leanne 試下自己剪....點知....第一粒...佢就剪左到我隻手指......~.~...剪到我流晒血.........
佢都呆左....
算LA...係我高估左...好彩唔係剪到佢自己..




岩岩好摘左1 lb

之後去左草地玩....有sir 滑梯呢~





仲有人放風爭~~我都好想放呢~~~~~~~~~~



買左個波玩...











本來諗住返屋企先食士多啤梨....結果係個到食埋lunch, 咁就洗埋士多啤梨食LA~
玩左2個鐘左右, 就走LU





 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez