2013年2月22日 星期五

10週年.....

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 2月 22, 2013

2月20日

10年前既今日
同老公一齊

今日......10年LA!!!!!!!!!!!!!!!

第一個10年

以前無聊時有諗過.....到10週年...一定要去旅行慶祝!

結果....緊係無LA.......就算去...都要帶埋呀囡...唔係當初諗好既2人旅行...


不過老公比較忙....都攞唔到假LA...........或者...10月先再去LA~


雖然係咁, , , 話晒10週年, 都要慶祝下

我地都攞左半日假

首先去一風堂食拉麵~

今日去竟然唔洗等位......仲要有好多位淨WOR
之前去親都唔少人架BOR...

我仲預左要等位, 等得黎老公差唔多到...
結果...我入左去...呆坐左45 mins...老公先黎到LOR......................~.~


食飽就去行街...不過行左一陣....已經唔多想行....haha
之後老公係都要我去睇銀包..(我知...佢點都想送份禮物俾我Ar ma..)...結果都買左... (佢開心過我.)....仲係間shop 到見到以前中學既同學....買野之餘又吹下水, 真係搞笑~


之後我地都唔想行LA, 就去左睇戲~
睇左"百星酒店"~ 幾好笑LA~
開開心心過左個幾鐘~


睇戲前去左Laduree 買左Macaroon 食~果然係名店!!!
超好味!!!! $23 一粒, 買左8粒
8粒都好好好味呀~~~~~~~~~~~
一定會再去買!!!

今日仲要唔洗排隊! (朋友話佢之前去要排長龍!)




睇完戲去返K11食飯......今次去左Steik World Meats
叫set dinner

鵝肝多士鵝肝同梨蓉一齊食好味......但個多士略咸...食得出落左幾粒鹽落去....=.=

我叫左杯玫瑰汽酒, 老公飲corona haha cheers~


餐前麵包都OK, 新鮮熱的~




main course ....10oz 肉眼........個扒都整得好味......但太大...8oz 都夠LA..
配菜一般, 無驚喜




仲有個湯, 我要左龍蝦湯.....唔好味....同老公換左佢個菜湯..
又OK WOR, 但都係好一般~

最後個甜品......蕉糖雪糕OK既.....配既朱古力蛋糕就麻麻LA

整體黎講, 環境氣氛OK

食物就好一般
埋單1500

呢個價錢, 有好多其他更好選擇 LOR~ no next time~



呢幾個cake 係早一日整.......好味~老公 i love U
Happy 10th!!!!

10年.....曾經唔易走...但走過了...便知以後要怎樣走...
我們要一起開心的走向下一個10週

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez