2012年12月7日 星期五

Leanne 剪頭髮

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 12月 07, 2012

HAHA 講完星期日先講星期六

今日LEanne 同老公都要剪頭髮......食完早餐就去剪LA

今次LEanne 叻左~無喊......只係全程要我拖住佢隻手

對我黎講,都算好大進步 LA~

又係揾返上次個女髮型師

呢到好平ja.....指定髮型師都只係$78


髮型師仲教我點様自己係屋企幫個囡剪留海......佢話好多時D家長都只係想幫小朋友修下前面既留海....咁不如係屋企剪LA

佢教既技巧都好有用~
有機會我會幫Leanne 試下~~~ kaka


出發前係屋企影返張相先~~~ (未剪)



好少女....(真係好大個.....都唔似得2歲11個月...)


呢張好cute...


去到髮屋LA~


佢望緊佢daddy~




剪完~~~因為老公未剪完~ 我地就去左公園玩





返屋企沖完涼~都短左好多~扎唔到"邊" LU~



so far 我都末係好睇得慣~~`kakaaka
但我問Leanne , 剪得靚唔靚呀? 佢有好開心咁話靚同鐘意~~~
你鐘意就OK LA~~~hehe

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez