2012年12月28日 星期五

聖誕節 - 沙田行街~芝士火煱

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 12月 28, 2012

聖誕節

我地11點先出門口.....去左飲茶
仲係茶樓撞到飲完茶既daddy mummy HAHAAHAHA

本來我都想叫埋佢地去飲茶, 但又覺得太晏~
原來佢地都係去飲茶~仲飲完tim haha

之後我地去沙田行街....主要想幫Leanne 買衫

車上無聊自拍~HAHA







佢唔係唔開心, 係擺緊pose~kaka




行左幾間...........mother care, zara, cotton candy....都無收穫............zara 靚就靚, 但無sale 好貴
其他就好一般...........

咩都揀唔到就去左citysuper 買野準備今晚食芝士火煱~

 
又影下相~ (佢主動話影)
 






snoopyland 多人到呢.............仲有人影結婚相tim







芝士火煱配料~




個火煱包我覺得唔多好味....酒味比我想像中重......都唔敢俾呀囡食...
 

試一次就夠........我同老公都覺得唔多like呢~

ar.....忽然記起...老公都有扮聖誕老人送禮物俾呀囡.......佢買左好多零食放入隻聖誕sock 到
佢自己忍唔住, 聖誕節當日已經話俾呀囡聽個到有糖呀~
HAHAHA
Leanne 緊係好開心LA~佢咁為食~~~

同埋佢都真係信係聖誕老人送俾佢架~~~真係可愛~ hehe

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez