2012年12月28日 星期五

平安夜- 在家食晚餐

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 12月 28, 2012

聖誕咁就過左LU~

今年比較平淡......連唯一一個聖誕party 都cancel 左
(有2個frds 臨時話唔得閒.....)

算LA~都無計LA~...

24號我請左假................老公就無.....個朝我就同Leanne 去食早餐...跟住去公園玩

然後去烘焙鋪買野~

之後就返屋企

下午都係陪LEanne 玩~

夜晚就煮好大餐等老公返黎~


今次D野食係perfect option 訂返黎~

約左23號送貨, 因為驚佢24號太多單會遲, 所以早一日收好過LA~

訂左牛扒, 鵝肝, 龍蝦湯同ham

鵝肝無咩特別, ok la

其他就好一般........尤其龍蝦湯...味道麻麻.......too salty

M7澳洲和牛都太一般....

下次都係去citysuper 買好過





個龍蝦湯的確有D失望.....(早知自己整....)






甜品係心太軟...不過我下午整好雪硬左..............之後唔記得要焗耐D......
最後搞到有一半未焗透.................=.=......雖然入得口...但...真係太大意!!
(但明明我用針篤過.......無槳痴住應該熟晒架.........奇怪..)




我地呢餐食得好快.....
我同老公唔洗十分鐘就食完LA........

睇黎我地真係好肚餓~HAHAHA

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez