2012年12月17日 星期一

飲宴-迪士尼酒店

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 12月 17, 2012

12月8日

今日係表妹結婚

地點係迪士尼酒店

細個時成日同表妹表弟佢地玩
我地暑假會去佢地屋企住幾日, 佢地又會黎我地屋企住幾日咁

0個時真係好開心
去親佢地屋企, 呀姨, 姨丈都會帶我地去食好野, 又買好多零食俾我地食~

不過大左之後, 就少左見LA~

上年表弟結婚開始, 又多左喜慶聚會, 大家又update 返大家近況~

0個日車埋爸爸媽咪同大姨去迪士尼酒店....唔洗半個鐘就到LA

我地都算早到, 5點幾就到左.....6點半先註冊...
無野做就周圍行下影下相~





本來想同Leanne 影呢間屋仔, , 但有3個女人係到影bear , 仲要係不停轉bear pose.....好似想影一世都唔走開咁LOR...~.~

係reception 影下相




我地坐12號, 個台隔離~



註冊LU~~~
紫色燈都幾浪漫~

恭喜晒~原來結婚當日係佢地既一齊10週年.......8年前已經話要今日結婚..........真係佩服..........

Leanne 都有同mickey 影相AR
但佢個様好似好唔自在!~HAHA



總括......迪士呢酒店擺酒....場係靚

係浪漫夢幻既...但就好悶...個場又靜...

食物好一般....仲好fusion TIM

有喇沙湯麵!! 師子頭...日式燒雞...等...

味道一般.....同都幾慢,. 可能因為係分菜LA....
Leanne 同mickey 影完相, 就頂唔順瞓著左LU~

MC 麻麻....好行~

表妹換左5-6套衫...都好多...不過D衫都OK~

HAHAHAHA

祝佢地百年好合~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez