2012年12月17日 星期一

14.12.12 迪士尼樂園

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 12月 17, 2012
 

12月14

今日同老公都攞左PM
同LEanne 一齊襯聖誕前去迪士尼走轉~~~

老公仲返左屋企....沖完涼先出發..............=.=

入到PARK大概都3點半....
都好多人..............停車場好多車.....

入到去岩岩好睇巡遊~
就停係到等一陣LA~

等緊~~hehe

換晒聖誕佈置LA~



突然佢又跑左去呢到坐~~~~ ~.~

仲擺pose......=.=

難得唔洗我抱.........
(佢真係好痴我......係屋企都係咩都要我做..........咩都唔俾daddy 做....除非佢心情好.......呢方面真係好麻煩....)


巡遊~




同聖誕樹影相~

呢張相多得daddy 係後面付住佢HAHA

我地玩左馳車天地同巴斯光年, 就去食飯~ 廢事太夜Leanne 頂唔順~ 
基本上呢幾次都係去the corner.....因為有Leanne 致愛..mickey 飯.......


呢個蘑菇湯好好飲~



食完飯出黎差唔多開始閃雪...亮燈...
呢張相係亮左架LA.....都好靚架, 又有煙花睇~



放煙花~


之後我地去玩咖啡杯........Leanne玩左2次先夠皮~




我地扮暈....佢就好開心~~HAHA

都好耐未玩到入黑~





聖誕去迪士尼會好開心~
因為真係好夢幻...
仲愈夜愈夢幻tim~~哈


0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez