2011年2月28日 星期一

無記性......

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 2月 28, 2011

 


唉.......唔通生左之後記性都真係會差 d ??????!!!!


之前買左包鴨賢小食....都知佢2月尾過期...(2月頭買)


諗住轉頭就會食........結果.........尋日老公話我知包野過左期.................


 


岩岩我先醒起.....sat係超市買左包新鮮菠蘿...........尋日到期.....


我又唔記得左食la................


好浪費ar


我都真係唔好再買野食la......


亦都要快d消滅屋企既物資!!!!!!!!!


 


另外..........個日係街市......見到個嬸嬸帶住個歲幾既bb係到摷垃圾執菜......


真係聽見都心酸...........咁細個小朋友....就唔好帶埋佢去執 la


咁污糟.........不過宜家獨留小朋友係屋企係犯法.....


唉~呢個社會好畸形 ar


有錢既人超有錢


窮人就好窮


每日既廚餘用噸計.........但有d人就食都無得食......點解會咁?!


我都要開始做過不再浪費的人la...............互勉...


 


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez