2011年2月15日 星期二

生多個

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 2月 15, 2011

 


睇blog見到好多媽咪都生多個


的確有d 心郁


不過講真, 我都知道小朋友有伴一齊成長緊係好la


可以既, 3-4 個仲好tim


不過.....$$$ 係最大因素 la~


如果要我再生, 我諗除非發達 la 唔係都幾難 lu


因為再生我就會想自己湊, 再加多個工人幫手做家務


咁就good la


不過要唔做都好難lu~~ 只有發達la~ ~~~~


 



講開又講


生左小朋友, 我先覺得有家庭既感覺


以前2個人


就算結左婚, 感覺上同拍拖都差唔多


宜家就唔同lu~ 囡囡擺左第一位, 咩都要諗埋佢~


 


不過,,,,,,,我覺得無晒自由


完存做唔到自己想做既野....


有時都會覺得, 唔生都無所謂


(生左先咁講haha)


總之, 有小朋友有開心, 但唔係必要~~


anyway


冥冥之中自有主宰


 


最緊要感恩 + 珍惜 現在所擁有的 !


 


只要找對了人 ~ 天天都是情人節la ~~~ hehe


 


 


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez