2011年2月23日 星期三

晒相

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 2月 23, 2011

煩~ 對上一次print 囡囡d相都應該係佢6個月大左右.....


即係我有成半年以上未去print 過相..........


其實成日都想去print, 但要揀相.....(無可能全部print晒架ma....)


諗起就煩~加上無時間............咁就隔左咁耐....


之前仲為左佢去studio影相而買左本好靚既相簿 (4百幾), 諗住擺佢d相落去, 靚靚地咁~


結果........一拖再拖............不過我宜家又諗住不如放佢初生至1歲既相, 每個月揀2-3張


咁好似仲有意思................(唔...又要揀相....hahaha)


好la好la.........我決定倒數....由最近既print起.....再慢慢print返之前個d....


襯呢個sat返工, , , , 要過d相去usb返公司快快手揀相去print!!!!!!


努力呀! hahahhahaha


 


btw,,,,,呀囡大左好多ar


識做一d手勢...好搞笑....好似搽面....佢會摸下塊面....有時摸到拗晒腰, 好好笑~ha


仲有飛吻.....努力學習中.....有時做得幾好, 有時只係擺隻手係個嘴到"lam"


 


佢成日講 "da.....打 r ..." 唔知係咩意思呢


我又有時跟佢咁講, 佢又會再講~ haha


 


我諗呀囡都知我地要返工........朝早叫佢byebye佢都即刻bye


知道我地要走~ (佢完全無任何唔捨得 ~ )


放工返黎佢又唔會對我地熱情


好coool hahahha




 佢好搞笑,,,,著親呢對鞋就會係咁"meet" d黏貼....仲要黏成咁様様 @_@


 



 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez