2011年2月28日 星期一

豚王拉麵

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 2月 28, 2011

 


事緣岩岩個sat 要返工, 所以就叫埋老公出黎一齊去食豚王拉麵


呢間拉麵我唔係睇少年食神介紹而知 (老公就係睇佢而知)


我反而係0係微博成日見到d明星話個到d拉麵好好食


所以好想去試~~~~  (我真係好鐘意食~~wahahha)


 


12點先放工, 過到去都12點9.........完全係最多人既時間


大概有幾十人係我地前面



(呢到開始排..........最終差唔多等左2個鐘lor!)


本來都掙扎緊等唔等, 心諗不如去食鏞記


不過見佢一陣就郁左一班人, 以為唔太耐卦...就繼續等.........(點知原來係假象....ha)


 



排到呢到都要等多5-10 mins ha~


成間舖大概有17個位, 所以都真係要等好耐


我地叫左豚王(豬骨湯)同翠王(有芝士粉)



(翠王)


 



(豚王)


 


2個都好好味


雖然翠王貴d, 但豚王好似好味d  haha


佢任食既"葉"芽菜好好味ar, 我食左好多 wakakakaakk


不過實在等得太耐la


都唔會再去


或者閒日咁岩得閒又可以早d (佢開舖時間)時, 先會去la


試過就算lu ~ haha


滿足



 


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez