2011年3月3日 星期四

返工...........

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 3月 03, 2011

 


唉~~~返工真係好悶呀


尤其我份工係無乜野做................


d人可能會話你就好la~ 咁咪幾好.................etc


俾你試一個week


我諗你就知我既苦況


日日返黎坐.........真係好難頂


都唔知自己為乜...無貢獻咁


時間又特別過得慢


坐到手痛腳痛..............


人都癲咁濟la..........


有人會話, 咁點都好過忙到死, ot 做到好夜呀!!!!!!! .......um.....咁緊係...


但都唔洗咁極端既...


我只係想within working hrs有working ja.......................


 


其實我同上司, 老闆反影過........我要求多d野做


結果......都係得個吉....................工作量好似愈來愈少tim.............crazy.......


上網都上到爛la..............


點過日子好呀...................


唉~~~


 


 


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez