2013年5月8日 星期三

Rubber Duck 黃色小鴨

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 5月 08, 2013

好耐無寫BLOG

其實仲有好多野要寫返.....不過寫左rubber duck 先LA~HAHA

岩岩個星期六去左睇rubber duck!

我地選擇左去中環搭船返黎尖沙咀

諗住可以係船睇下鴨鴨先

不過呢~~搭船只係睇到佢PAT PAT架JA~

但坐船頭既人一樣興奮!!








鴨PAT PAT~






落船LA!!!!!!!!!!! 碼頭行去海港城個段路都已經好多人!!
海港城條樓梯都企滿晒人......好誇張啊!!!

我地無迫埋去.....係外圍影下算LA~HAHA

鴨仔好大隻, 好搞笑啊! 哈哈~



又真係幾過癮~
好多朋友都話見到佢就開心
睇黎佢真係有心靈治療既作用~

世界太多負能量~鴨鴨正好為大家提供少少正能量LA~







之後我地去左星光行......因為有朋友話星光行行去海港城個段路...可以見到鴨仔~

真係見到呢~雖然隔住玻璃.....但都算可以影到張好D既合照~WAHAHAHAHAA








我覺得鴨鴨襯埋維港.......好得意~



鴨鴨同IFC 合照~ so funnny~




因為鴨鴨.....成個尖沙咀都比平時多人.....真係好誇張既呢~
所以我地都只係去食lunch....and then 就走人LU~

後來上FB 睇....有D 朋友夜晚去....少人好多呢
影出黎既鴨鴨又另一種感覺~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez