2013年5月29日 星期三

生日咭

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 5月 29, 2013
今年老公買左haagen-dazs 雪糕蛋糕
我都係第一次食

當然....咪又係雪糕....不過整色整水後, 都OK既~









呢張咭係呀囡同老公一齊整俾我架~
好感動啊~
多謝老公WAHAHAHHA
但呀囡好搞笑

佢送左張咭俾我唔夠十秒就問我攞返...
佢話張咭係佢整, 係佢架!!!!!!
唔肯俾我....................笑死~,~

仲叫我自己整LA..

anyway, 好多謝你地~





佢真係好搞笑......
我許完願, 佢就切蛋糕.....俾佢自己食!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我都未食佢已經食完LORRRRR






我有理由相信係佢自己好想食雪糕蛋糕!!!!~~~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez