2013年5月16日 星期四

Happy 6th

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 5月 16, 2013
 

 

 
5月13日

6年了!! 結婚已經6個年頭!

一路走來都還算容易~只係係生女之後初期有D相處不愉快
主要因為我當時有D抑鬱
而我抑鬱主要原因係因為同佢家人相處方面出左問題
個段時間好唔開心
所以大家好多爭吵

不過好彩我都唔算嚴重......好快我地有揾返岩既相處方法

咁就大家HAPPY~


今日大家都早左少少收工去尖沙咀行街...
不過....行左2個鐘....真心覺得尖沙咀無咩好睇....
D衫同鞋都不堪入目~

但我好想買鞋.....勁想....買黎返工.,,,要有D踭....但好難
睇左好耐都無岩心水~~~ ~.~

之後就去食晚飯!

去左Isquare 既名家




 






我地叫左一個海鮮+肉既拼盤
另加一個泡菜煎餅

呢個煎餅OK LA
我以為佢係脆.....但佢係淋淋地....感覺好多油







呢個拼盤咩都有....龍蝦, 蝦, 帶子, 牛肉就有幾款...和牛, 霜降, 牛肋骨.....仲有豬肉....
睇相以為唔太大...
但原來都好多...
可能太多肉....食到後期有D飽得濟!







係WOR...拼盤仲有羊架~~~yummy~







前菜不過不失....老公就話青瓜好味
我就最愛薯仔, 又甜又淋
泡菜都好味~







今次D海鮮好鮮甜....比肉更吸引~正~

個景唔錯, 望住半島....不過D窗有D 污糟wakakakkak














白酒係我既...飲左2杯! 飲酒都飽..wahahhaha
老公渣車唔飲得



老公既提子汁...




8點未夠已經食甜品了.....佢地自家制既雪糕糯米糍...
層皮有D似...青明節個D..墨綠色一粒粒個D...唔記得叫咩...
個汁就似話梅汁....我就覺得唔錯...老公話一般~




食飽走人~







唯一的合照~~HAHAHAA



期待10週年既大事慶祝!

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez