2013年5月11日 星期六

表姊弟聚會~

張貼者: Fiona loves Leanne 星期六, 5月 11, 2013

4月27日

今日唔係我既表姊弟聚會....係講緊Leanne 同表弟and 表姐既聚會
家姐同表姐都各自生左2個.....2 個仔同2個女
所以Leanne 就有2個表弟, 1個表姐同1個表妹LA~

我細個都有好多兄弟姐妹再加表姐弟妹一齊玩
一行十幾個.....細個好開心架....玩親都一大班~

希望Leanne 都同佢地有一個愉快既童年LA

今日公司有event 朝早要返工
Leanne 出左黎接我

跟住去左食lunch...


有得食好開心



我地食完lunch...幫佢買左件泳衣...
表姐就話揾埋熙熙玩....咁我地又一齊去玩LOR~


3個一齊去玩.....搭lift 時已經好興奮LA~




先去會所玩~








見佢3個不停跑來跑去....笑聲不斷~




之後再去埋出面個公園~
3個盡興LA~







今日真係玩得好開心...

Leanne 亦玩得好攰....所以之後去食飯......佢都中途就瞓著左LU~


0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez