2013年1月3日 星期四

Leanne 3歲喇~~

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 1月 03, 2013
 

1月1 日

今日Leanne 3歲喇~~~



咁就3年.........仲記得3年前既除夕....我入左醫院.....當時只係見紅...好少...無痛.....但預產期本來都係1月1
安全起見, 都係入院~

朝早見紅, 我等到下午老公返黎先去醫院

個晚都係我地結婚後第一次分開既夜晚....WAHAHHAHAAH

仲要係除夕~

夜晚我都無咩....係零晨先開始痛....到朝早就已經好痛.....我記得10點入產房.....2點幾就生左....
老公有入黎陪產...............我當時聞笑氣聞到好high
D姑娘話同老公講話我好癲~
HAHAHAHAAHAH

因為我不停以為自己已經生左..........仲以為聯緊針 (但其實未..)...HAHAHA

就咁様....囡囡就黎左我地屋企3年LA~
好感恩, 佢身體健康..........我亦無係生產過程有咩意外....(已經好感恩)

呢3年.....過得好快

囡囡既出現.....其實真係影響晒我地生活節奏同規律

雖然有預計過係咁....但現實同想像始終有D分別....


有得就必有失~

多左個囡屋企係熱鬧D開心D, 咁先似一個家
但就失去好多自己既時間

值唔值得? 睇你點睇LA
我同老公到宜家都係50 50.....都會覺得唔生又OK, 生又有其得著...咁LA

今年同以往一様....幫囡囡係屋企開左個生日會~請左親戚黎聚下~

今次係BBQ~

SO HAPPY

下篇再講~




0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez