2013年1月15日 星期二

幼稚園面試

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 1月 15, 2013



上星期六, 同Leanne 去左某間幼稚園面試
報呢間學校原因係佢校舍大
同埋係基督敎學校

其實講真, 宜家LEanne 讀緊呢間幼稚園都OK (Leanne 係另一間幼稚園讀緊學前班)
都交左留位費
區內黎講, 呢間都算OK

不過校舍就唔夠大....無室外遊樂場, 課室都較細

我覺得小朋友多點地方走動, 好似會比較開心

所以都幫佢報多2間試下

當然, 收佢先有得諗轉唔轉LA...HAHA

講返面試

早上10點鐘, 去到已經有人排緊隊
等左一陣已經可以入去

每個小朋友只可一位家長陪同。入到去, 報到之後.....入左間課室等

佢係4個人一排咁坐, 面試亦係4個人一組

好LA~去面試

4個小朋友坐埋一齊, 家長就坐後面睇

一組2個老師
先攞住佢地張面試證, 問佢地叫咩名
呀囡個張最底.......未到佢, 佢已經話: "我個張係最底" HAHA

之後就一個老師對2個學生, 叫佢地砌積木, 攞張圖問佢地見到有咩
又問下呢樣係咩黎, 隻狗係邊之類....
跟住又攞塊puzzle 板, 叫2位小朋友一齊砌
最後叫佢地指自己個嘴, 鼻, 眼

都比較簡單

今次LEanne 表演都OK
可能因為係group interview, 有其他小朋友一齊, 好似佢平时上堂咁
所以佢其實in 得幾開心

最後派禮物袋....但Leanne 無講多謝就衝過黎揾我.........=.=
我唯有叫佢要多謝老師WOR
佢先大聲同返老師講多謝同byebye.....=.=

不過整體黎講, 我都好滿意佢既表現
收唔收都唔緊要LA~HAHAHA

同埋呢間無問家長問題, 我覺得非常好!!!!!!!!!!!!!! keke

結果就下星期先知~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez