2012年11月14日 星期三

Leanne's Master pieces

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 11月 14, 2012

有時我都幾佩服Leanne 既創意同思為...


小朋友既創意的確無限...


Leanne 整既不倒車!!!
咁佢都諗到真係好搞笑~~~~
佢仲示範過我睇係點張架車整落張chair 到....hahahhaha
都仲有好多....但無影相....下次影低再分享下...


呢條係佢係學校整既手鏈
好靚~佢當日見我返左黎,
就話: 我送俾你架!
我: 多謝你呀
佢: 我送俾你架! X 10次.............wahahhahaha
so cute

Love U

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez