2012年11月13日 星期二

攞冬季校服

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 11月 13, 2012
 
10月27日

今日係學校家長日同埋攞冬季校服



因為只係返左3個月學
老師話, 1月會再有家長會, 到時會有小朋友個profile 俾返家長睇, 有相呀, 學習記錄等..

(咁點解10月又要搞一次呢?!)

老師話, Leanne 進步左唔少.....由初初比較痴人開頭返學成日喊.......跟住又唔聽指令, 到宜家肯跟規矩.....都進步左好多
另外老師話LEanne 學習方面唔錯, 教佢既都好快識又記得
同埋佢好了解成個課堂流程......知道晒之後做咩
老師一個眼神佢都知道要點做, 算醒目同比較上感覺大個

老師仲話....LEanne 有個同學仔叫安安, 同佢一齊坐校車
安安比較大頭蝦.....Leanne 夠鐘坐校車, 就會叫埋安安: 安安, 揹書包走la...!
好搞笑~~

老師仲話LEanne 會上堂時唱歌跳舞, 去厠所都唱....
仲會攞老師既咪, 係同學面前唱歌講野

仲會......走去睇老師改簿....問: 老師, 我有幾個印仔?!

老師有時會派貼紙....佢又會同老師講: 老師我今日好乖, 俾貼紙我LA!.....


HAHAHA 我聽到時覺得幾好笑.....我又真係估唔到佢係學校會咁

見完老師, 去攞埋校服...


返屋企試下套校服先.....




宜家好鐘意咁様影相....~.~


之後食飯......同我出街...見朋友~

 
 



肉碎煮豆.....佢都意食~煮親都肯自己食飯~


0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez