2012年11月21日 星期三

聖誕商場佈置-沙田新城市廣場

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 11月 21, 2012
11月10日

星期六

又係一早出去食早餐....(我都好想瞓晏啲......但呀囡就日日都6點幾就起身.......)
食完早餐, 去左附近買麵包....仲見到有得夾糖.......好耐無食~
又同Leanne 夾返包先~~





之後就去沙田行街~

老公想買電腦, 我就想買boots~最後都買到boots~
但老公就買唔到電腦LU~

買左對長boots......都幾搞笑, 我買完之後...行過stacco...見到對boots同我既 一模一様!
即刻入去睇價錢......都係一樣! 2千幾做7折!
之後再係pedder red 見到., 又係一様款! 但呢到就貴D....廿千幾無折....


之後我同老公都覺得
應該全部都係同一個廠出.....攞到返黎轉自己brand 咁賣.....
唉~

算LA~都叫有boots 著
但就仲要買多2對鞋............冬天無鞋著........

之後睇中個皮袋仔.....但都要千幾蚊...
好貴LOR~宜家真係買咩都過千咁.............叫人點買....唔通真係只係for 強國人買?! 唉~


唯有轉去睇裝飾, 同囡囡影下相~

不過我就覺得沙田今年裝飾唔太靚

一場黎到都會影下相既~


白色聖誕樹.......有人想偷波~HAHA





奸笑~



呢張chair 都好多人影.......OK LA~





話時話, 都係時候攞返屋企棵聖誕樹出黎LA~~~~

又到聖誕又到聖誕~~~

真係開心~~~



0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez