2012年11月26日 星期一

幼稚園面試

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 11月 26, 2012

LEanne 返緊N班
下年就要讀K1

其實唔知好唔好再繼續讀N班呢間
又唔係話間學校唔好
不過又想試下報個D出名D既學校ja

(但其實0個D學校係咪又好D 呢?! 我都唔知道)


但都報多幾間先
到時先再選擇

有3間我地想報

有2間仲未派表, 呢間就派左表同埋岩岩個星期六已經要面試LU

之前問左表姐, 佢囡囡上年面試問啲咩
表姐話都好簡單, 家長跟住張表, 問小朋友野
老師又問下家長小小問題

所以我都無咩點同Leanne 練習

只係叫佢到時要叫人, 人地問野要答, 同埋送野俾你要講多謝

當日都幾多人.......
每個時段都有若干人數....所以去到要排隊先....夠鐘就放人入去

成個過程都好快..

入到去, 老師叫我讀問題然後問小朋友...

我睇左第一題就叫Leanne 砌左個圓形先LA.....老師就話...圓形係案...叫我叫佢砌晒D圖案先, 跟住再問問題

係老師同我講野既時候
Leanne 已經砌好晒.............好搞笑~
跟住老師整亂叫Leanne 再砌過...hahahaha

其實得3個圖案, 圓形, 正方形同三角形, 分別係紅色, 藍色同黃色(定green?!)

之後問佢邊個係圓形
藍色係咩形..

Leanne 都係答左英文...我諗無所謂卦?!

最後叫佢張隻分開左既蛋合埋
Leanne 開始唔專心
周圍望....明明易整好搞左好耐...整到又整唔實.....=.=
我要係咁叫佢專心D整
之後老師問佢, 今日邊個帶你黎........
Leanne 又周圍望.......唔答人.......我又要不停叫佢答人問題先....
最後要問佢我係邊個......佢先答媽咪...............

最後老師送禮物俾佢, 佢都有講多謝同byebye

表現不過不失LA, 只係好唔專心

聽表姐講,呢間幼稚園比較少功課做
同埋佢地一返學, 頭一個鐘頭係俾小朋友隨意去課室是但一個角落到玩
咁都幾........多時間係玩WOR...

講真, 我地以前讀幼稚園, 都應該係返去玩..

只係宜家社會變....連幼稚園都好多野做..
小朋友已經唔係去享受學習....
但小學就一定好多野做...
如果幼稚園慣左無咩做......上小學就會難適應~

唉~點解教育制度係咁架~

算LA,,,,,到時再比較下D學校....再幫Leanne 揀間各方面較平均既幼稚園啦~



0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez