2012年4月11日 星期三

春嬌與志明

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 4月 11, 2012

假期前同老公一齊放pm
去左行街睇戲同食飯
好開心既一日

我地首先去左佐敦食lunch
因為我想食韓燒
上網search過
呢間佐敦叫韓松既好似唔錯

咁就去左食lunch la

去到先知有set lunch
好抵食啊!!!

叫左2個set

一個燒牛肉 一個蚊牛肋骨
2個都好好味

d前菜都好好味~~~




佢地仲會幫你燒埋
真係好正~




埋單都係150 多d
好抵啊~
最緊要係好味




之後去左睇戲
春嬌與志明
咁多人讚
結果
我就係期望過大, 有d失望既人

hahahhaha

只因
我太了解套戲講咩
笑位知晒........

不過套戲都...ok la
不過不失~







葵芳個商場今期主題係花
我都影張








今日行街都買左幾件衫
但仲係未買到鞋同褲...................
超想買鞋呀!!!!!!

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez