2012年2月17日 星期五

高海拔之戀Ⅱ Romancing In Thin Air

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 2月 17, 2012

高海拔之戀Ⅱ Romancing In Thin Air



本來諗住今晚先去睇
但尋晚見時間早
就睇埋戲先返屋企la~~

不過, 都要同 99講聲會晏d 返
俾定心理準備佢~hahahaha

高海拔之戀Ⅱ Romancing In Thin Air





想睇好耐架la
因為sammi 同古仔我都好like!~~~~




呢套戲仲拍得古天樂好靚仔好有型!!!!!!!!




d close up真係好攞命
好想嘴落去呀 wahahahhahahaaaaaaaaa

好la...講返套戲




故事係淒美浪漫既
不過唔夠深入
感動唔晒
或者佢唔想煽情
但就變左無咩感情
太淡lu

我寧願你拍得煽情d
會感人一些



還有..............之前d宣傳講既野
好似do re mi
套戲無講過話代表 do remeber me

又話咩我等你比我愛你更需要勇氣
其實又無點講過 "我等你"
sammi只係唔相信佢老公死左ja
um....即係呢d位唔強烈

butbut
anyway
古天樂同sammi 演技都有進步
個景又靚

唔錯的一套戲la~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez