2012年2月21日 星期二

一起的9個年頭.....9th

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 2月 21, 2012

2月20

9年前既今日
同老公走在一起
係一齊拍拖呀!!!
拍拖4年後就結婚
即係都結左5年laaaaaaaa (耐過拍拖la)
wahahha

其實想當年都幾好笑
個年既情人節我地係一齊過, 但仲未一齊
一齊去睇戲
我有諗過佢會個日表白
但佢
以為情人節都一齊過la.....咁仲唔係即係一齊?!
hahahahah
佢係好內斂個種人
我係佢第一個女朋友 (亦係最後一個 wakakakkaka)

結果個日佢無表白

女仔緊係一日未有人表白都唔當一齊架la

我個人就比較咩都講
即晚都問佢
唔係有野要講咩 , 個時仲係用緊icq
都係icq問

最後佢都有講佢鐘意我

之後約左當面再講 (要表白la佢)
wakakka

就係2月20號
我地先正式一齊

真係無諗過會.................結婚...
緣份就係咁

好開心宜家仲會有sweet既感覺
雖然...
佢吾浪漫
唔細心
但, 的確好真心愛我
wahahhah
(好嘔心)

anyway
下年十週年
要大事慶祝 (老公講的) hehehehehe

happy 9th






0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez