2012年2月15日 星期三

情人節 2.14

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 2月 15, 2012

情人節

其實好似一直以黎都唔係好重視情人節
因為我同老公既拍拖紀念日係2.20
差一個week
自己既紀念日先會大事慶祝

(yesyes...到宜家都仲有慶祝)

不過咁,,,,,,結左婚, 所有都慶祝都比以前簡單好多lu
好多時都係去食餐好d既, 就算la


唔止老公既
我都懶左...

想送銀包俾佢好耐
由佢 上2年生日想送..........但到宜家都未送.............
不過我決定next week 一定要去揀到!!! hahahahahah

講返尋日情 人 節

放工買餸煮飯~~~kekeke
要等囡囡瞓左先可以煮
9點左右la~


今次煮龍蝦
我都係第一次整
原來都唔難
買時叫人幫手開邊切件放尿
返去洗洗就ok~~





上湯芝士龍蝦
龍蝦拍上生粉走油 (我略煎ja~)
之後落牛油蒜蓉炒香放上湯
煮滾落芝士
再落龍蝦回鑊
搞掂~

蒜蓉蒸蟹

黑松露醬忌簾蘑菇湯 (只係張黑松露醬+ 落d 湯到ja)

牛肝菌飯

牛肝菌加米加上湯用飯煲煮出黎
easy又好味


咁就一餐la

仲烚左菜芯


我仲買左4粒朱古力俾老公~

老公就咩表示都無

不過算la
佢一直都唔係浪漫或者肯花心思既人
無都無計la


(口講唔介意, , 內心都希望過有驚喜既.....hehe)



0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez