2012年2月22日 星期三

cle de peau 化妝棉

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 2月 22, 2012

有睇開新地more專欄作者 winnie leung既blog

佢介紹過呢隻化妝棉
$95 100片 (or 120片??)

真絲做......(cotton....)
好滑咁wor
咁.....唔貴既野我又最鐘意試下架la
hahaha

lunch time又左買黎試下






呢間shop既sale 服務態度非常好!!!!!!!

知我買化妝棉
叫我坐下先
俾杯茶同朱古力我
然後問我用過隻棉未
我話未
佢又即刻俾我試下
仲用隻皇牌保濕水搽下我隻手
wahahhaha

真係好好服侍呀
佢隻皇牌保濕水都好正咁
不過好貴wor $900 175 ml

跟住佢又叫我入會la
入會送set trial 裝skin care俾我
我本來唔入
我話你地d野太貴la
我都應該唔會買

sale: 咁更加要入會la~咁你可以唔洗錢就試到我地d products ma~~~~~~~~~

咁又係wor, 唔夠你講
好la 入會

填資料先好笑
佢叫我填電話, 有優惠可以通知我
但又話唔想佢地打電話都ok, 佢可以寫明我唔想收電話

到地址
我話唔想收信
好唔環保

我話不如留email
有咩新news email俾我la
佢話佢地email system未得....唔會email news ltr 俾客...

我..下..咁我填咩資料
得名可以填...
hahahahhahahahhaa

最後都留左電話俾佢

不過佢地態度真係非常好~

講返化妝棉
真係幾滑
都大塊
唔錯la~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez