2011年7月28日 星期四

perFace laser facial treatment trial

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 7月 28, 2011

perFace laser treatment (一)


 


好想出左呢篇blog 先


因為想俾諗住去perFace既人知多一點點....


 


我之前係 "two ten"呢位blogger (即係red garden 老板la haha) 個blog到見到佢有去perFace做laser treatment, 同時又有trial價益讀者


可以click 呢到 


咁我就去試下la


($388 做一次laser facial, 完左仲可以redeem skin ceuticals 既skin products, 真係好吸引)


打去book既時候都幾full


不過姐姐仔話7月底前做有2枝精華素 (本來以為係skin ceutricals, 原來係佢另一隻牌子)送, 咁我就前日去左做la


講返個到既部局


我覺得no good, 成班女仔企晒係reception個位, 感覺係有少少壓迫感的


ok, 去到, 坐低先


佢有d姐仔係到沖茶俾你飲, 係菊花杞子茶, ok既


等左一陣, 填完份問卷 (同其他shop填既差不多la)


就見consultant


我個consultant叫jess (作為服務性行業, 佢態度可以更好)


好~同佢入左房傾偈, 佢都係講下treatment做d咩呀, 點知有perface 呀咁..


跟住又講laser 做到d咩, 做唔到既就要打botox或者透明質酸


講講下佢話自己眼下面都有打botox


我望下 (其實我一路都有望住佢個様, , ,總覺得怪怪), 見到有條紋都幾深...


我: 你眼下面條紋都好深 wor, 又話打左botox?!


佢: 我本身d紋仲勁....botox都夠期要再打架la..


佢話botox hold到3-4個月wor~


ok.....之後我忍唔住問佢


我: 你係咪割過雙眼皮....


佢: 係呀.......


我: 你左眼雙眼皮個線位, 好多細紋......(um...其實我係到諗, 打左botox都仲有咁多紋既?!)


佢話, 原來佢本身d皮好鬆wor......做雙眼皮手術時已經剪左好多眼皮...不過因為本身太鬆..所以先咁様....(註: 佢強調唔係手術做得唔好~~)


我: ....你個鼻...........(我諗佢覺得我好煩......因為之後d態度開始...嫌我煩咁)


佢:個鼻真既...無整.....只係鼻頭打左透明質酸


佢: 我2邊面apple cheek位都有打透明質酸.......脹d睇落去精神d ma


我: 下!!!! 呢個真係唔多覺, , ,, 咁你原來咪好扁..?!


(事後我都有d覺得自己好無禮貌....haha)


ok....講返我skin...


佢話我膚色唔均勻, 唇上可能成日剃唇毛所以比較青同暗....(可以laser脫唇毛, 佢話$3000/6, 3年保養, 我覺得呢個價錢ok wor, 但佢提only, 之後又無sell wor, 咁我都無再問)


跟住介紹治療師, 見到治療師, 我又話: e...治療師個唇上面都係青架wor!


jess問治療師: 你唔係脫左毛既咩....


治療師: 係呀, 今日做左架la...


(wahhaah 好搞笑)


下篇再講開始做laser.....


 


 


  


 


 


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez