2011年7月28日 星期四

perFace laser facial treatment trial

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 7月 28, 2011

perFace laser treatment (二)


 


繼續...


治療前...入左房影相


jess話做皮膚分析...完晒treatment 後會再講返個報告 (well......最後佢無講過呢個報告, 唔知做黎做咩?! 定一話佢唔記得左講?!)


好, , 跟住就做treatment


治療師幫我落妝先


之後遮眼, 眼眉....(well, 用膠紙痴住...感覺唔多safe...)


好, 開始打la....我覺得一d都唔痛....反而覺得好痕....hahahha


好想笑...忍住......


打完一邊面, 俾你睇下效果比較下先


即時已經白左d


好la, 打晒之後過隔離房.....休息


fu mask......跟住另一位治療師入黎, 佢負責按摩


手, 肩頸同頭


肩頸同頭既按摩,......同我平時去既salon洗頭時做個套好似~~


講真, 做完唔覺有放鬆~無咩感覺, 好輕手既按摩咁lor~


跟住幫你起mask, 搽返佢d skin care, 仲搽左防曬 (但我照鏡時見到有擦子膠粒既情況wor!!!!!! 真係估唔到........................同consultant講, 佢話無咩可能....~~)


好la~完晒之後又見返consultant


都係俾你照下鏡, 問下你覺得點咁la


ok la, 即時膚色均勻左


毛孔都仲係dirty wahhahahahahahah


潤澤左d 咁la


同埋無乜紅


之後問我join唔join package


6次有9折, 折左1萬零幾


講真, 試完, 我唔覺得呢個treatment值$1950 一次


所以無join


佢又係咁問做咩唔join呀, 考慮咩呀


我咪話要睇多幾岩, 比較下先la


跟住比錢, 佢無提redeem wor


我反而問佢, 好似話7月底前黎做有精華素送


佢話無wor, 送serum同redeem 2 様野wor


但出完去返黎又已經攞住2枝serum又話有.....


跟住問我redeem 咩products, 咁我係到諗b5好定eye cream好


佢: 咁我都唔知你屋企無咩架 (晦氣..)


wa~洗唔洗咁呀~我想諗多陣都得卦~~~~


最後, , 佢問我幾時知揀邊間呀...我話唔知架......再上網睇下先la..


佢: 即係唔知幾時la, 咁我送你出去la (即時轉左態, 呢點no good lor)


出去都好冷淡咁say goodbye~ 其他個到既職員都望住我咁~~~


呢點我覺得perface 應該注意下


我今次唔join ja, 難保我以後會join架wor, 同埋我可能介紹frds黎呢


我都會同frds 分享經驗, 你態度好d, 我係到個經驗開心既,


我都一定同人講同埋繼續留意你間公司有無其他promotion咁la~


講真, 做呢d最緊要你services 好~


 


總括黎講


$388 做laser, + fu mask, +按摩, 仲要有得redeem


呢個價錢好抵!!!!


大家快d 去試la ~~wahahahhaha


 


ps 本來jess話聽治療師講我想介紹朋友黎做, 佢話俾d coupon我, 不過最後都係無俾到wor~唔知係咪因為我唔join, 又或者, 佢又唔記得野la~


個皮膚分析報告都好謎~ 咁都會唔記得?!!!!


 


 


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez