2011年7月13日 星期三

蛋達

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 7月 13, 2011

放假整左呢個蛋達


因為第一次整呢d皮......整模都整左我好耐


(不過我發現左, 個皮雪耐d會好d, 原本個食譜話雪10mins就ok...)


 


同埋......個份量唔止整8個...


total我整左13個


得8個模.....有5個第2朝先再整



 


唔難整....但就好肥哦!!! 好多牛油同糖~


整完呢d野, 先知全部都係牛油, 糖...份量仲要幾多下....


 


整左既皮料同蛋汁


我都放左落雪櫃, 第2朝再整


又ok wor


本來都驚佢會變壞.....但....仲好味過尋日整個d wor!!!! 唔知y 呢~ hahaha


 


不過我覺得都係街既皮整得好味d


玩下都ok


但講真, 蛋達出面買又抵又好味


我覺得好過自己整呀! !


wahahahah


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez