2012年3月15日 星期四

囡囡語錄

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 3月 15, 2012

囡囡宜家2歲2個月大
我覺得佢都算識講好多野



我地講既說話
佢大部份都聽得明

一般對答都無問題
佢有時仲會無lala講 1、2 句, 你估唔到佢都識講既野出黎
好驚喜 hahaha



都識講句子
好似
" leanne 要瞓覺la"
"leanne 要飲水"
"leanne 開小燈" "呢到唔可以架, 要係yesyes個到" (yesyes係我教佢上佢張床既位置, 其他地方係nono)

有時問佢有無食糖
佢話: 有呀, strawberry 糖糖
(我無俾過佢食糖, 都係99, 69佢地俾..........叫左佢地唔好俾但都係俾.........)

有時陪佢瞓
我自己都頂唔順, 挨左落佢張床到
佢就會話
"媽媽唔好瞓leanne張床la, leanne架"

skii 湯唯個廣告佢好鐘意睇
仲會跟住做拍面既動作
"好滑呀"



hahaha
搽cream又會問你, "白雪雪架?!" (應該係99同佢講) 不過佢其實唔鐘意搽cream , 好難先同到佢搽...=.=

個日佢玩 緊 ipad
佢爸爸叫佢過去
佢就答
"leanne玩緊ipad 呀"
笑死~

佢有時仲會叫我做 "老婆" 問佢邊個老婆佢會話 " leanne 老婆lor"
hahaha




佢宜家去公園最鐘意玩千秋
可以玩好多次
滑梯都只係玩1-2次
又會走返去玩千秋
佢都算乖
見到有人排隊, 叫佢落黎俾人玩
佢都肯
自己就再去排隊


忽然間
覺得佢大得好快啊!!!!!!

好快要返學luu

又踏入另一個階段la

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez