2012年3月16日 星期五

在職媽媽

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 3月 16, 2012

呢幾日都諗緊一個問題....我諗好多在職媽媽都成日諗架la


全職媽媽同生多個?!

點解會諗做全職媽媽....
係因為呢幾日返工, 呀囡都好唔捨得我地,,,,,會抱住我對腳叫我唔好返工
我地換衫佢明知我地係要返工都會問
係咪去街街呀
我話我地要返工呀
囡囡: 唔好呀! nono呀!唔返工呀....

出門口同佢byebye時佢又好唔開心咁
99話我地走左佢就大喊

反而佢細d既時候都無咁様

宜家真係大左la, 知道多d野...

每晚我地返黎, 佢都好興奮好開心
好high咁

99話佢每晚好早就係窗到望下我地返黎未.........

唉~我都好唔捨得呀囡架

尤其知佢唔開心

呢幾晚佢又瞓得唔好
成日發夢又喊又叫咁
唔知係咪又發夢我地返工....

不過想還想....
唔做野又真係唔係好得wor
(同埋, 我未必接受到做full time mum)
full time mom之後..........呀囡咪會更加痴住我?!

宜家唯有諗........佢8 月返學前班後會好d la
有其他寄託呀ma....


另外, 因為知道表姐又有左.....佢係咁叫我生多個
我又諗左一諗

我都知有兄弟姊妹係好
但, , , , ,今時今日呢個社會
我又覺得要用太多錢la
都係個句la
發左達我唔介意生多個或者2,3個tim

唔係話養唔起2個, 基本生活無問題
但我又會prefer大家過返d有質素既生活好似開心d wor....

yes, 唔想捱呀
當我自私la
一個小朋友責任同金錢都要付出好大架la

so........
我唔係唔想, 只係條件唔許可.....
有條件才談這些吧......

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez