2011年6月11日 星期六

中式腸仔包

張貼者: Fiona loves Leanne 星期六, 6月 11, 2011

其實搓麵粉都幾好玩架


我都好鐘意~~


睇左佢發酵好得意 發到豬頭咁大~~hahahah


尤其宜家係夏天


發得又快又靚


但係廚房就真係好熱呀


一陣已經出晒汗


要開住對門, 等廳既冷氣飄入黎先涼d ja!!!~~



 


影相好似白白淨....其實有d黃....


同埋唔係發得好靚.........


唔知why呢?! 總係無人地個d咁靚仔既?! 唔明....


第2日又再試做.......發得靚過今次.....


但因為我整菜肉包.....(d餡整得唔多好...............um.............失敗)


所以 都係唔太好食...


要改良...


好想又整...聽日再整先kakaka


今日同事俾左d資料我


書寫黃可能因為蒸既火力唔夠所以會黃...亦都可能係搓既力度問題...(呢個未掌握到)


咁等我再開大火d試下先......


(電爐係差d架la...無明火咁好.....)


 


我要試下整西式麵包


好似都唔難......應該比中式易~hhahahaha


 


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez