2011年6月20日 星期一

閒逛尖沙咀

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 6月 20, 2011

某日請左pm


自己去尖沙咀行街


本來以為自己行一陣就走


結果行到6點幾仲等埋老公收工tim!!! wahahhaha


我諗我真係太耐無行街la!!


不過又唔係買左好多野


自己買左一件衫only


underwear買左4條!! 係sixty eight買 wahah好抵


$28/$38 一條


我真係好耐無去lcx, 變晒~多左好多唔同shops同食店~



lunch都無食


3點零鐘食tea



tea set for one


nth special


係個peach tea幾香


埋單$99


不過weekdays行街就好relax~~


周圍只係同胞門wahhahaha


跟住去左利時個邊


未去之前去左solo building


去red garden行下, , ,


原來間shop頗細.....haha


我仲攞左個袋以為賣既黎睇


原來唔係, 係model架....個日有雜誌去佢到借衫, model放低左d 袋係到..haha


失禮晒


不過solo building都有其他shops


但就好細...ard 10間一層? 好似有2層係retail shops...


我都有行, 仲買到野tim


d sales都好好人, 幾好傾haha


最後係利時行左一層就趕住要走lu.........


 


是日買左髮夾俾囡囡, tee and cap帽俾老公


(um....件tee.....bape tee...佢唔太like lor..................ng.......)


自己就一件恤衫 kakakak


無lu


其實最想係買鞋


但宜家d鞋


洗唔洗咁貴.............閒閒地都過千


點買呀..................

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez