2014年5月26日 星期一

Okinawa 沖繩自駕遊2014~Day 3 (part 2)

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 5月 26, 2014
食飽就出發去萬座毛~
 
本來想第一日就黎....但時間有限.....趕返酒店所以無黎到...第2日天氣又麻麻....
今日終於好天
所以一定要黎呢到睇下
 
萬座毛既意思係話佢呢到個大草原一望無際......可以坐過萬人....
 
 
今日個天空真係好靚
 
黎呢到要做足防曬.....因為都好空曠
 
 
 
望到呢間好似係ANA hotel...朋友住過話好正~貴D都抵~HAHA
 
 
 
 

 
 
 
呢到既風景真係靚到post card 一様~
 
 
靚到我都唔想走~
 
呢到行一個圈就睇完架LA~
 
出面有幾間賣手信既鋪頭
t-shirt 1500 yen 2件, 算係見過最抵買
買返件琉球tee 做手信都唔錯
我都後悔無買多幾件俾Leanne 既表姐弟~.~
 
 
去完呢到...繼續去睇風景...
揀左去座喜味城跡
 
呢到又係世界遺產黎架~
 
我覺得呢到又係好靚~
 
 
 
 
 
 
 
成個環境同感覺我都好喜歡.好安寧好漂亮~
 
 
 
 
 
 
咁靚既草地緊係坐低影返張相~
 
靚到唔捨得走~
 
 
去完呢到就出返那霸還車
 
今晚去牧志公設第一市場食海鮮LU~
 
 
還車後ABC公司會車返你去機場或者單軌站..
 
我地係小祿站搭去牧志站
 
牧志公設第一市場好易揾..
不過街市檔8點左右就收晒檔...我地真係差唔多8點先到..
得返幾檔海鮮..
是但買左D海鮮就上2樓餐廳食~
 
買左枇杷蝦, 月光貝, 一條魚..
已經要9千幾YEN
(感覺又D俾劏....不過呢D地方都預左...)
 
 
蝦頭煮湯...
麻麻地...應該龍蝦頭會好味D
 
 
反而蝦身刺身又幾甜幾好味
 
 
月光貝2食, 1半刺身1半炒....炒好味好多~
 
 
蒸魚
唔知咩魚, 但幾好味WOR~
 
另外仲叫左炒苦瓜, 炒得好好味~
 
整體黎講都OK...
但都幾貴
賣單加埋買海鮮大概1萬2千幾YEN...
都成千蚊HKD
 
 
試完就算~
 
食飽回酒店~
 
明天中午機..
 
所以今日已經係最後一日玩LU~
 
 
 
 
今次真係玩得好開心
希望好快有機會再黎LA~
 
 
 
 
 
 
 
 
 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez