2014年5月26日 星期一

Le creuset 2014春季開倉

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 5月 26, 2014
開倉過左咁耐先講返~hehehehehe
 
 
其實本來唔諗住去開倉架LA
好怕要等咁耐同埋同人迫
 
但有時就係咁
 
你唔想去時又會有人係咁叫你去...又有時間去WOR..
 
本來呢日去拜山........拜山後呀囡跟左大伯佢地去街....我地車返老爺奶奶返屋企
咁難得呀囡無同我地一齊...老公就係咁叫我去開倉LA
佢陪我去WOR
 
當時落大雨...佢仲話車埋我去.....(唔知做咩咁好呢?!我到宜家都諗唔明wahahah)
 
咁咪去LOR....
 
去到雖然唔多人..但最後都等左2個半鐘左右先入得去
過程都OK...因為一路條隊有郁動...感覺又唔係等好耐...
 
入去時...原來我地都算頭.....stoneware 都係晒到
我地反而去睇trivet 先
揀完先再睇stoneware 都仲有花碟, spoon 等等.....再行既時候都已經無晒LA...
後面先入黎既人就要等死雞...
 
 
我地好快睇完就去俾錢~
 
以下就係今次收獲~
 
 
 
 
今次算買得最少架la...
 
我想買多個白色花花煲就夠架La....
 
 
 
 
 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez