2012年1月19日 星期四

紅豆牛奶年糕

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 1月 19, 2012
我自己好鐘意食年糕
岩岩蒸好既最好味
再加蛋煎香既都唔錯
我可以一次食好多件

仲有蘿蔔糕, 芋頭糕, 都好鐘意食
以前媽咪一定會整呢3隻糕
仲要係年三十晚先蒸

行完花市返黎就有得食媽咪既好味蒸糕!
諗起都好開心好懷念

宜家返娘家都有得食
但就要初二返去先有得食lor~

蘿蔔糕我都想自己整
但又好似比較煩

年糕都想整, 但之前以為難整無整過
今次見到有人post呢個食譜上fb
即刻跟整

呢個年糕非常易整
唔係用片糖
食譜用黑糖
我買唔到, 用左紅糖代替

味道好好~年糕味加埋紅豆
好正




食譜:

1. 紅豆: 1 1/2
2.
鮮奶: 1 1/2 ~ 2 (水量越多越Q)
3.
沙拉油: 2大匙

4.
糯米粉: 2 1/2
5.
黑糖: 3/4


有人問熊熊說食譜裡的糖量阿水分阿可以改變嗎!?
當然可以,糖的分量要隨著紅豆的甜份來增減,最重要的是個人的口味

水量的部分,水分越多,年糕越軟….水份少做出來的年糕則適合用煎或炸的!


步驟:
紅豆罐是用明治的,他的紅豆罐頭屬於水分較多行的

如果是用紅豆沙那種非常綿密無水份的,則水分要再斟酌加2-3大匙


1. 先將紅豆泥和黑糖加2匙的溫開水扮開


 


2. 將所有的材料進攪拌盆,攪拌均勻即可


 


3. 扮好的粉漿糊,濃稠滴落速度慢, 攪拌匙提起不至於會呈現倒三角形
但是粉漿糊會沾在攪拌匙上
粉漿的水分越多越軟!


 


4. 進蒸爐,從冷水開始蒸起,35分鐘
出爐後用竹籤測試,無生粉就是熟透了!


5.
出爐微溫的年糕,在表層擦上一層薄薄的奶油預防結皮

有的人會用沙拉油,也行,但是用奶油會有種很濃郁的奶香味
但是盡量不要用橄欖油,怕味道會被帶走


我唔知咩叫沙拉油, 落左煮餸既油落去~


呢個年糕的確幾好味
新年會整多個~~~ heheheh

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez