2011年10月18日 星期二

新加坡第二天

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 10月 18, 2011

第二日
囡囡一向早醒, 所以我地都係7點幾就起身
囡囡飲完奶
我地就落酒店食早餐

酒店既早餐, 係我同老公都覺得係全個行程最好味既.....(新加坡d野食唔係幾岩我地胃口~keke)



每日都食好多野~~

本來plan左朝早去環球影城
下午就返酒店游水

結果見朝早天氣唔錯, 就決定游左水先la~~~



咁我地就快快手返上去換衫再落黎玩~~~

酒店泳池唔錯呀!!! 有人造沙, d水又夠淺, 囡囡都可以自己行來行去同自己玩
仲有條滑梯, 又有d設施會定時噴水, 幾岩小朋友~
另外都有大池, for大人游水
唔錯












非常好天呢~~



囡囡都玩得好開心
條滑梯, 起碼玩左20次!!!!!!!! hahaha 上上落落
我同老公行到攰, 囡囡都未攰~~~小朋友真係有無限既精力



玩左差唔多2個鐘
我地就上水

之後出返去vivo city既food court食lunch





嘟嘟糕!!!! 呢個幾好味~~~ 成個行程食左2次hahahahha
其他仲食左海南雞飯, 喇沙......但無特別, so唔post相lu~~~~

跟住囡囡瞓左一陣

瞓醒.....就出發去環球影城la!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~ 下篇再講~~~~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez